TERUGSTUURBELEID

Retourneren en ruilen

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?  Als je niet tevreden bent met je bestelling, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in hun originele staat worden geretourneerd met alle labels en labels eraan. Het product mag geen gebruikssporen vertonen.

Neem voordat u de goederen retourneert contact op met onze klantenservice via info@fortunia.nl en laat ons de reden van de retourzending weten, zodat we uw verzoek op de juiste manier kunnen verwerken.  

Een retourzending moet altijd voorzien zijn van een Track & Trace code. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als we je geretourneerde artikelen in goede staat hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening wordt bijgeschreven.  

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Als je een artikel koopt via zareo.nl, kun je er zeker van zijn dat je bestelling altijd in goede staat bij je wordt afgeleverd en bij normaal gebruik naar verwachting blijft werken. Het kan echter soms voorkomen dat je onverwacht een defect/beschadigd/defect product ontvangt door een uitzonderlijke reden. U dient zich aan te melden voor reparatie/vervanging. Hieraan zijn bepaalde stappen verbonden. Om verrassingen te voorkomen, raden wij u aan onderstaande informatie door te lezen:

Stappen:-
1- Neem contact op met onze klantenservice via [info@fortunia.nl]
 en geef hen het bewijs van het defect/de beschadiging van het product in de vorm van een foto of een korte video via e-mail.

2- Na ontvangst van het relevante bewijs stuurt ons team de foto's/video door naar de relevante afdeling voor validatie.
3- De betreffende afdeling zal het defect valideren en stuurt u een gratis vervanging voor uw bestelling.
4- Zodra de gratis vervanging is verzonden, zal onze klantenservice u de nieuwe trackinggegevens voor uw vervangende bestelling verstrekken.

Let op: volgens ons bedrijfsbeleid komt de klant niet in aanmerking om het beschadigde/defecte artikel terug te sturen, omdat we in dit geval alleen een gratis vervanging bieden.

Volgen.

Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden? Op deze pagina kunt u uw bestelling volgen door uw e-mailadres en uw bestelnummer in te voeren.

De track en trace code geeft geen informatie, hoe kan dit? De track en trace informatie is beschikbaar vanaf het moment dat uw pakket bij het postorderbedrijf aankomt. Houd er rekening mee dat er enige vertraging kan zijn.

Let op: Als de bestelling eenmaal is geplaatst, kunt u deze niet meer annuleren.

Mocht je nog meer vragen hebben neem dan gerust contact met ons op: info@fortunia.nl